Vernissagen….

 Tack snälla goa älskade familj för att ni kom och delade dagen med mig💕 detta tack inkluderar även extrasystern Eva😃

Fick mycket beröm för fina inramningar som jag direkt adresserade till ateljé Burchard! Tack Boris 😃

Nu hänger bilderna där till den 24 mars!

   
 
Och stort tack även till alla på Hillesgården som fick mig att känna mig så välkommen💕 en känsla som även min familj kände! Och Ellen….extra tack till dig som hjälpte mig med hängningen! Tacksam för att din kunskap och erfarenhet som gjorde att bilderna kommer till sin rätt! Sen var det ju så jäkla kul att jobba med dig i köket också 😃😃!  

Avslutningen på kvällen med Hillesgårdens nyårsrevy var ju sen pricken över i:et, med ett leende på läpparna satte vi oss i bilen och åkte hem i natten….. Ses snart igen! 

Kommentera

