Vernissage 😃

Ja nu har det varit brĂ„da dagar med att titta ut bilder till utstĂ€llningen i januari! Det har varit huvudbry vill jag lova… Vilka bilder ska med? Tema kanske? Vilken sorts inramning passar för just den hĂ€r bilden? HĂ€r kan jag passa pĂ„ att tacka AteljĂ© Burchard som gör ett jĂ€ttejobb för att det ska bli bra! Är jag verkligen nöjd med urvalet till sist? Eller ska jag packa ner nĂ„gra extra bilder?….för sĂ€kerhets skull bara! Ja, jo…tankarna flyger lite….men just nu Ă€r jag nöjd 😃

LÀgger till inbjudan hÀr med förhoppning att en och annan hittar till HillesgÄrden.

  
                        Varmt vĂ€lkomna!

2 thoughts on “Vernissage 😃

Kommentera

