Nu händer det mycket kul :-)

Denna bilden från Kubaresan februari 2014 fick jag inramat av Boris Burchard på Atelje Burchard….. Och jag blev så himla nöjd!!! Jag har försökt fotat av den så det ska synas ordentligt. Den här tekniken har förmodligen eller alldeles säkert ett speciellt namn som jag precis här och nu inte vet om…. Men snyggt blev det 🙂  Det fanns en del olika inramningar att välja på men så fort jag såg denna så tvekade jag inte!! Det blir snart fler inramningar för min del kan jag meddela 🙂 ……ska väl hitta någon ledig plats på någon vägg här hemma….. Då kanske det blir en helt annan stil!

20150417 - Josefine och Nellie 001

 

Som pricken över i:et eller grädden på moset, tja ni fattar, så blev jag tillfrågad om jag ville lägga upp lite bilder i ett webb galleri med försäljning via nätet…. Om jag ville!! Ja tack 🙂 gärna!

http://inramningar.nu/galleri/konstnar/1278

Så här är jag nu…..efter stor vånda med vilka bilder som skulle läggas upp ( jag är fortfarande väldigt osäker på om det är ”rätt” bilder!!) Men det ska väl gå att justera…

Och som om inte detta var nog så får ni hålla ögonen öppna för fler nyheter från denna eminenta ateljé!

 

2 thoughts on “Nu händer det mycket kul :-)

Kommentera

