Dagens AT…….ja dagens Alingsås Tidning, inte dagens allmäntillstånd!!

20150315 - 20150315 fotofemman 007

Linda, Eva, Annika, Eva och Michaela…..

Foto5an ute på vift…..och det uppmärksammades av tidningen 🙂 sååå himla kul 🙂  Ett dubbelsidigt uppslag med våra bilder och en intervju med Michaela! Det gjorde du bra!!    Här är de två bilder jag fick med….

20150315 - 20150315 fotofemman 001

20150315 - 20150315 fotofemman 339

Men jag har gjort iordning några bilder till från vår utflykt som började vid väderkvarnen i Stora Mellby och avslutades med solnedgången vid Mjörn.

Men så ville jag ju fortsätta dra i lite spakar och kolla hur effekterna blev… när jag börjat med en så fortsatte jag bara och tänkte att det får bli en liten serie hdr-bilder och då blev det det som följer 🙂

 


 

2 thoughts on “Dagens AT…….ja dagens Alingsås Tidning, inte dagens allmäntillstånd!!

Kommentera

