SÅÅÅ mycket nytt…..

……så inleder jag facebookalbumet med kläder som jag lagt upp i dag åt Ulrika på Your Choice i Vårgårda! Jag är så himla glad över att just min goa goa kompis sen många år har en klädaffär!!! De senaste åren har jag faktiskt varit ganska välklädd 🙂 och numera ser jag skillnad på märken som Desigual och Cecil….lite mallig faktiskt!! Vet att det inte är alla som klarar det!! Ulrika är, som sagt, en mycket god vän som i alla år vi umgåtts sett till att jag haft kläder på kroppen! De senaste åren genom att sälja kläder till mig och de tidigare åren  fick jag låna kläder (och massa annat!!) när vi var ute på galej…. hennes väskor var sprängfulla av kläder, skor, hårtorkar, smink, hårspray, väskor, skärp ja, you name it, she got it!! Mina väskor däremot….. äsch, det lämnar vi därhän!

Den härliga känslan när man frustrerad går in i affären och inte har en aaaaning om vad som passar så säger jag bara ”hjälp” och så plockar hon fram det ena snygga alternativet efter det andra…. 🙂 härlig känsla!!

Nu fotar jag kläderna åt henne med ojämna mellanrum och lägger upp album på Facebook så kika in där 🙂

Här är mina favoriter från dagens fotande…wops ett par grejer följde visst med hem 🙂


Kommentera

