Iskonst vid Kvarndammen…..

Underbara morgon!! Jag packar bilen med kamera, stativ, kaffetermos, smörgåsar och goda fotokamraten Eva… Ett litet telefonsamtal från käre maken som rekommenderade oss att åka till Kvarndammen strax utanför Alingsås, gjorde att vi hamnade på denna vackra plats…..

Hade en bra magkänsla när jag stod där och fotade! Det kändes att jag skulle bli riktigt nöjd med några av bilderna…..

Sen har jag inte kunnat bestämma mig för om jag tyckte bäst om färg eller svartvitt… suck… det får bli både ock 🙂


 

2 thoughts on “Iskonst vid Kvarndammen…..

Kommentera

