En dag i glada vänners lag i Göteborg

En härlig dag i goda vänners lag…. jag var tidig med tåget till Göteborg. Tillbringade en härlig förmiddag nere vid operahuset med omnejd. Alla dessa måsar(??) och trutar(??) kunde jag nog tillbringat ytterligare någon timma åt att fota… detta fick räcka… Jag fotade förstås en massssssssa mer fåglar…. men så jäkla kul kanske det inte är att titta på… DU avgör 🙂

jag hade också en tanke om att fota svart-vitt hela dagen… men de var väldigt svårt att hålla. Men en stund fixade jag det!!!

Vi lunchade innan vi avslutade dagen hos kamrat B… tack mina vänner! vi gör väl om det snart!!

 

Kommentera

